Uruk Chrais

Idag var det i princip ingen i receptionen eftersom vinterferien är slut. Nu börjar istället vinterferien för oppland där vi befinner oss... folk är mest snåla där.

Så istället för att anstränga mig massa på jobbet så slaktade jag hobbits. Lyckades skrämma min chef så hon frös av rädsla. Skrämde även bort ett par barn från receptionen. Worth it.




Ikväll blir det eventuellt pulkaåkning, det känns dock riktigt jobbigt att gå uppför backen. Får se hur det blir. Sen på onsdag får jag besök igen, ska bli trevligt. Ledig tor-fre. Lite skönt med tanke på att jag då kommer ha jobbat 17 dagar i sträck. Ingen aning om det är lagligt, tror inte det. Men pesh blire!

Nu ska jag slåss med alver.

//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0