Update 20th of ImbMarcH 2010

Good morning vietnam!
Önskar jag var i vietnam. Irrelevant mening är totalt irrelevant. Har fått lite sparkar i skrevet pga uteblivna uppdateringar eftersom alla är så SJUUKT intresserade av vårt varierande liv här. Yes, där hade vi orsaken till detta, här händer.. INGENTING.

Men igår var det faktiskt lite speciellt.



Yes. it's a mountain made of pizza. Jävlar vad mätt jag var efter.



Så när vi höll på o lagade mat så fick vi reda på att alex siktar som en blind struts. Detta är sour cream. Dvs, alex byxor luktar lagomt surt nu, kekekekekekekekekekekeke.

Själv jobbade jag 07.55 - 23.00 Helt ok pass.




Efter blev det party med några flaskor "champagne", trevligt sällskap, bra musik, kravlande på golvet och skeva diskussioner. Because we're worth it.

Måste snart ner o sno åt mig återstående pizza.

F.ö. Så skulle alex o lenka upp o göra frukost kvart i 8 i morse. WAKE UP HAPPY! Vill inte veta hur de mår idag.... eller jo, för jag ska skratta åt dem.

En speciellt hälsning går till alla ensamma själar som slåss med fantasimonster under sängarna och lever på burkluft från planeten Krdfsxp. Vill bara säga att ni behöver inte vara rädd eftersom era monster är i - just det - eran fantasi.

Så /bow

//Christoffer

Kommentarer
Postat av: Anja

AAHHHh ni lever!

2010-03-20 @ 15:11:21
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0