The Lying Down Game

Alexander fann en kul lek idag. Vi tänkte att "hm, that sounds awesome, let's do it!"

Länk till facebook grupp: http://www.facebook.com/group.php?gid=5989617014

I varje fall så gick vi runt o la oss lite överallt.



För att komma upp dit behövde vi ställa en stege på ett matsalsbord. Kanske inte säkraste aktiviteten vi sysslat med. Däruppe hade dessutom dammråttorna fått barn och barnbarn och barnsbarnsbarn och barnsbarnsbarnsbarns. you get it. Dammigt var det iaf.



Jag är mer en "ligga på backar med öl" kille.

Lots and lots of fun att jobba ibland... eller ärligt talat börjar jag bli lite less, längtar hem och vill bara vara ledig. Alex håller nog med.

Idag åt vi dessutom hamburgare med pommes frites! Igen! 50% av måltiderna vi ätit på sista tiden... Ge mig varierad kost!!! LAN-bröd dirr vid hemkomst. Mer om LAN-bröd finns att lästa på http://halv8hosmig.blogspot.com/ Eller, om man frågar snällt kanske reb1 tar och skriver en lång novell om det.

Snöstorm i en vecka nu, sådär lagomt till att jag trodde våren var påväg, såg till och med påskliljor titta fram i ett hörn. Slängde ut katten i den, hihihihihhihihihihi, Barney deserves it! Såg så desperat ut.

GN!

/C





Kommentarer
Postat av: Anja

hahahaha! fina bilder!

bra att ni härdar barney litegrann så kanske han blir lite mer man istället för pussy... he he

2010-03-31 @ 11:18:17
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/
Postat av: Mys ägar mamma

Hahahahahahaha ni e ju liite riiiitard ni hahahaha.......:D

2010-04-05 @ 10:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0