Run for your poopers!

God kväll!

Denna bilden är tillägnad alla /b/-tards som hänger på vår blogg



F.ö. så hade vi ansiktsmålning idag IGEN. Alex och chefen lenka tyckte det var en bra idé att måla alex som.. just det... PEDO-BEAR! Inte för att de uttryckte det så - och ärligt talat tror jag inte att lenka vet vad pedo-bear är - men det var i varje fall resultatet. Personligen var jag mest rädd för denna onda skapelse som Eli-b kirrat!

Dom tyckte även att det var visst professionellt och tjatade på mig att jag skulle skaffa en. Jag ska det, nästa vecka. Denna veckan fick det bli en fisk istället.



Nu ställer nog de flesta sig frågan; Vad är det som denna makalösa varelse tuggar på. Jo det ska jag tala om. Det är en ägg+bacon ciabatta som vi för övrigt har i princip fri tillgång på. Life is good.

Middag är på ingående.. 3 ägg+baconmackor och en ost+skinkmacka kanske? Laga mat är fan inte kul på något vis.

Vet inte hur många dagar i rad vi har jobbat utan rast och vila. Men skulle tippa på ~10-12. Norrbaggar, danska skallar, svennebananer och.... tyskar. Alla är de lika jobbiga, alla har de med sig egna "matepacker" som de vill "spise". Tror att vårt café är nån värmestuga som de bara kan bruke utan att betala för sig,

God kväll och hörs!

//C

Kommentarer
Postat av: Alx

Fan måste kommentera sjælv bara får att få en comment!

2010-02-28 @ 11:39:30
Postat av: Chrastaffer

Hmm indeed. Nu har vi två!

2010-02-28 @ 23:06:13
Postat av: Lilla spöket Laban

legen

2010-02-28 @ 23:48:13
Postat av: Mumin

.....

2010-02-28 @ 23:48:31
Postat av: Emil

wait for it

2010-02-28 @ 23:49:12
Postat av: -

.........

2010-02-28 @ 23:49:41
Postat av: :>)

dary

2010-02-28 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0