Feelings, sensations that you thought was dead.

 Δ
ΔΔ   <--- Triforce!

SICKBURNED MOTHERLICKA! I CAN TRIFORCE! I NO NEWFAG!!

Ok, back to buissnes.

Nu ær de lungnet føre stormen hær. Snart kommer dansken och førpestar mitt liv med all grøt dom kommer spy upp!  


På tal om grøt så gjorde jag grøt før førsta gången hær! (jag hade med mig havregryn nær jag kom hit) så jag ær ganska hård!

De komer bli roligt hær nån dag, før vi har ca 5-6 liter pure sprit som vi måste dricka upp innan vi åker hem, och vi vill inte smuggla heller. så WOHO party like a rodent!

Imorn ska vi handla i lillehammer! WOHO!! vi ska æta på donken då också!! jag kommer vara værldens lyckligaste mænniska imorn!!

Nu kom Lenka och sa att de fanns Lindh choklad med chili i "Pauserom" så jag ska nog dit och smaska i mig lite :D

smileys ær roligt! <(^^<)  ^(^^)^  (>^^)>

NOG!

Out peace!

/A


Kommentarer
Postat av: Anja

Du kan få min lingonsylt som står i kylen! Gröten blir så mycket godare då

2010-02-10 @ 23:18:01
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/
Postat av: GooS

Idag fick jag reda på att idag är idag, så dagen började ganska bra, hur är eran?

2010-04-09 @ 01:02:55
URL: http://goos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0